FullSizeRender-4

Jeg er fan af variationer, når det kommer til morgenmad. Også derfor I får dette ekstra tip om topping i form af kokossirup. Ja, der er over 300 kcal pr. 100 gram. Men du skal heller ikke have 100 gram på din morgenmad – og kilden til sødme og sukker er LANGT bedre end fra hvid, raffineret sukker. Det handler om at forkæle sig selv på den naturlige, ægte måde, og der er kokossirup en genial mulighed på både morgenmaden, i kaffen eller på dine proteinpandekager efter træning.

FullSizeRender-6

Jeg var så heldig at finde denne økologiske kokossirup i Netto til en flad 20’er på deres helse tilbudshylde, men Urtekrams er ligeledes økologisk, mit foretrukne mærke, og kan erhverves lige her.

Min morgenmad på billedet er økologisk vaniljeskyr, glutenfri müsli fra Urtekram, friske brombær og ganske lidt kokossirup [som det ses smelter det lækkert ud, så du behøver ikke meget!].

Jeg håber, at du har haft en dejlig morgenstund – herhjemme er den hellig for mig, og ingen skal forstyrre mig, førend den er ovre og nydt – og min kaffe er indtaget 🙂

God dag, fuld af energi!

XOXO

Indlægget er ikke sponseret.

FullSizeRender-3

4 tanker om “Mama Brown’s Morgenmad Og Lidt Om Kokossirup”

  1. umm det ser lækkert ud… jeg er ikke så god til at variere morgenmaden – jeg laver næsten altid omelet med grønt og måske lidt rester af kød – det mætter vildt godt og smager dejligt. Men den kokossirup lyder lækker… måske jeg skulle give havregrød et forsøg igen (nogen fortæller mig, at det er så sundt)

Efterlad et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *